Table of Contents Table of Contents
Previous Page  34 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 34 / 36 Next Page
Page Background

34

BLADET FOLKESPORT 3 - 2005

PRESSEPRISEN 2005

Kriterier og forslagsrett:

På forslag fra medlemsforeninger, regioner eller forbundsstyret kan

Norges Folkesportforbunds Pressepris tildeles lokal-, region- eller riks-

avvis som på en positiv måte viser interesse for vår virksomhet og våre

aktiviteter, så vel lokalt som nasjonalt.

Juryen vil vektlegge avisens interesse for vår egen informasjon, eller

ved å omtale våre aktiviteter og arrangement med oppsøkende jour-

nalistikk.

Hyppigheten av dekningen vil også vektlegges, og det vil bli tatt

hensyn til at det er vanskeligere å få stoff antatt i større aviser kontra

rene lokalaviser.

Forslagsfrist: 1. november 2005.

NFF er ikke ”bortskjemt” med bred omtale av sine aktiviteter/arran-

gement. Allikevel, det finnes en rekke aviser rundt omkring som følger

meget godt opp. Trekk de frem og la de konkurrere om årets

Pressepris.

MARKEDSFØRINGSPRISEN 2005

Kriterier:

Markedsføringsprisen kan tildeles medlemslag eller enkeltpersoner

som på en oppfinnsom måte, virkningsfull måte, profesjonell måte

eller på annet vis bidrar til at Norges Folkesportforbunds aktiviteter

blir profilert i massemedia.

Som kriterium benyttes også eventuell dokumentert prosentvis

økning i deltakerantallet.

Myndighet og forslagsrett:

Tildeling foretas av forbundsstyret etter forslag fra medlemmer.

Forslagsfrist: 1. november 2005.

NFF vet det innen mange av medlemslagene finnes personer som står

på og gjør en meget god innsats på dette feltet. Vis at dere setter pris

på den innsatsen de gjør, og innstill de til årets Markedsføringspris.