Samarbeidsavtale med Norske Vandrerhjem

Publisert av Espen Andresen 18/10/2012 - 14:26

Vi kan formidle den hyggelige nyheten at det er etablert en samarbeidsavtale mellom Norske Vandrerhjem og Norges Turmarsjforbund.

Avtalen innebærer gratis medlemsskap for alle som er registrert i våre klubber og ved å følge linken http://kampanje.hihostels.no/norgesturmarsjforbund/ kan dere bli registrert som gratismedlemmer i tillegg til å kunne skrive ut medlemskortet som bekrefter medlemskapet hos Norske Vandrerhjem.

Videre kan dere lese om Norske Vandrerhjem ved å klikke på linken  NTF presentasjon 2012.

Litt frem i tid er avtalen at det planlegges en oversikt hvor vandrerhjem kobles mot alle våre registrerte klubber. Dette vil da bl.a. gi muligheter for å legge ut vårt medlemsblad og informasjon om våre turmarsjer på de aktuelle vandrerhjem.

Vi ser frem til et fremtidig godt samarbeide med Norske Vandrerhjem og håper at alle medlemsklubber ser mulighetene og vil benytte seg av fordelene med et gratis medlemskap, samt ser muligheter for at det kan avholdes møter og evt. overnatting for større grupper i tilknytning til marsjer eller andre typer arrangementer.