Samarbeidet med Norske Vandrerhjem

Publisert av Espen Andresen 16/12/2013 - 11:41

Avtalen innebærer gratis medlemsskap for alle som er registrert i våre klubber.

4239_86177714466_208631_nkan dere bli registrert som gratismedlemmer i tillegg til å kunne skrive ut medlemskortet som bekrefter medlemskapet hos Norske Vandrerhjem. Medlemskapet gjelder for ett år av gangen.

Videre kan dere lese om Norske Vandrerhjem ved å klikke på boksen “Norske Vandrerhjem!” til høyre på siden.

Flere vandrerhjem har allerede blitt medlemmer med sine egne PVer og dette vil vi se resultatet av i 2014 og videre fremover.

Videre er avtalen at det planlegges en oversikt hvor vandrerhjem kobles mot alle våre registrerte klubber. Dette vil da bl.a. gi muligheter for å legge ut vårt medlemsblad og informasjon om våre turmarsjer på de aktuelle vandrerhjem.
Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeide med Norske Vandrerhjem og håper at alle medlemsklubber ser mulighetene og vil benytte seg av fordelene med et gratis medlemskap, samt ser muligheter for at det kan avholdes møter og evt. overnatting for større grupper i tilknytning til marsjer eller andre typer arrangementer.

Norges Turmarsjforbund
Per Ivar Lanesskog